Magyarországon először elérhetők a Rage Age lázadó, rock’n’roll lelkületű darabjai. A márka csak a modivo.hu prémium divat webáruházban és az ecipo.hu oldalán elérhető. Meglepő kollekcióval kezdi nagy visszatérését a divat színterére, amit az alkotás merészsége és az egyedi formatervezés különböztet meg a többitől. A tervezők tisztelegnek az időtlen klasszikus előtt. Az őrült 80′-as évekből merítettek ihletet – kezdve a ballonkabátoktól, a széles ruhaujjakon át, egészen a túlméretezett, kockás formákig. Főszerepben a bőr és a halhatatlan fekete van.

 

 Rage Age új kiadásban

Az eobuwie.pl S.A, a Rage Age új tulajdonosaként arra törekedett, hogy felfrissítse a márka imázsát, miközben megőrzi annak DNS-ét – vagyis a rock and roll-os stílusát, mindezt csodás szabással kombinálva. Ez egy újabb prémium márka a Lengyelországban található leginnovatívabb e-kereskedelmi platform gazdag portfóliójában. A vállalat 2019-ben vásárolta meg a Rage Age márkát.

Egy újabb mérföldkő volt a férfiaknak szánt termékekről ismert márka életében egy teljes, női ruha kollekció megalkotása. A kollekció tervezői a ruhatár kiegészítőire koncentráltak, emiatt a kínálat többek között a következőket tartalmazza: gyapjú és alpaka kabátok, bőrdzsekik, nadrágok, blúzok, ingek, kardigánok, ruhák és szoknyák.

Fotó: MODIVO.

A Rage Age kampány a varsói építészettel a háttérben  

A kampányfotók háttereit Varsó heterogén építészete adta. Háttérben a monumentális Tudomány és Kultúra Palotával, a Defilad térrel és a magas iroda épületekkel. A kollekcióban többek között megtalálhatóak: retro stílusú ruhák, időtlen bőrdzsekik és női gyapjú kabátok, míg a férfiak számára kényelmes felsők, pólók, bőrdzsekik, valamint klasszikus pulóverek.

A darabok úgy készültek, hogy több szezonon át szolgáljanak. A ruhák a “tisztességes kereskedelem” és a “less waste” jegyében készülnek, ami azt jelenti, hogy a márka modern megoldásokat használ, a végsőkig kihasználva a szöveteket. Emellett, a felelős szabás elveit alkalmazza és a fenntartható fejlődés gondolatát követi a túltermelés elkerülése érdekében.

Fotó: MODIVO.

Egyedi dizájn és városi minimalizmus a Rage Age kiadásában

A Rage Age városi minimalizmussal, eredetiséggel és az érdekes trendekkel kacérkodik. Az új kollekció azzal a céllal jött létre, hogy belesimuljon a város szövetébe és összhangban éljen annak ritmusával. A nyüzsgő metropolisz tökéletes hátteret jelent a mindennapos kreatív utazáshoz és a saját utad követéséhez. A Rage Age világába való belépés, szintén egy lépés a modern, prémium divat felé.

A Rage Age márka összes terméke elérhető a modivo.hu webáruházban.

Nyitókép: MODIVO

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BANKÁR MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Bankár Magazint a közösségi média oldalakon is!