Ahogy a Nespresso kutatásából kiderül, egy jó törzsvásárlói program két fő erénye az exkluzivitás és a személyre szóló kedvezményrendszer. „Törzsvásárlóként elsősorban a márka újdonságaira és kulisszatitkaira vagyok kíváncsi”- említette a kutatás egyik résztvevője. 

Ön hűséges Nespresso Rajongó? 

A zártkörű rendezvényeken való részvétel, az új termékek premier előtti kipróbálásának lehetősége, illetve a fogyasztási preferenciákhoz igazodó, egyedi ajánlatok mellett a kutatásban résztvevők számára az egyszerűen átlátható előnyrendszer is fontos szempontként jelenik meg.

A megújult Nespresso & You hűségprogram eleget tesz ezeknek az elvárásoknak, hiszen jól átlátható, mindenki részt vehet benne, aki vásárol kávét a Nespresso-nál, a hűséget pedig három klubtagsági szinten exkluzív előnyökkel jutalmazza.

Fotó: Nespresso.

Az elkötelezettség jutalmat érdemel

  • A kezdő kávérajongóknak már a program első, Connoisseur szintjén is olyan extrák járnak, mint az egyedülálló kávégép-karbantartási program, a bizonyos mennyiség feletti díjmentes kiszállítás, vagy az ún. Masterclass-ok – olyan ingyenes kávékurzusok, ahol a résztvevők nemcsak különböző kávérecepteket és elkészítési trükköket sajátíthatnak el, de közvetlen, személyes kapcsolatba is kerülhetnek a márka kávészakértőivel, ezáltal jobban megismerve a kávé és a Nespresso világát.  
  • A Nespresso & You másodikExpert szintjén a fentiek mellett már különböző termékvásárlási kedvezmények is járnak, ezek segítségével a régóta vágyott kávéscsésze-készlet vagy egy-egy különleges Nespresso édesség is kedvezőbb áron érhető el.
  • A harmadik szint az Ambassador. Ezen a szinten a klubtagok hűségük jutalmaként VIP rendezvényekre kaphatnak meghívót, egyedi kávégép-megújító kedvezményeket vehetnek igénybe, valamint exkluzív, limitált kiadású kávékülönlegességekből vásárolhatnak elsőként.



Megújult az Andrássy úti kávé boutique

A Nespresso számára a kezdetektől különösen fontos, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélélményt biztosítsa vásárlóinak. A márka a közelmúltban megújította Andrássy úti Boutique-ját, amely a későbbi Masterclass kávékurzusok fő színtere lesz. A néhány hete újranyitott bemutató üzlet – az egyedi, meleg, otthonos színekkel felújított enteriőrön kívül – számos érdekességet rejt. A Boutique-ba érkező vásárlók rögtön a bejárat mellett megismerhetik a Nespresso aktuális kávéújdonságait, egyedi illat- és kóstolóélményekkel gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.

Ha egyedi, különleges vásárlási élményre vágyik, mindenképp érdemes ellátogatnia a megújult Andrássy úti Boutique-ba, a klubtaggá válás azonban online is intézhető.

 

Fotó: Nespresso.

Jelentkezzen online a Nespresso & You programba!

A Nespresso & You rendszerébe természetesen átvezetésre kerülnek a jelenlegi klubtagsági adatok is, hiszen a program lényege éppen a sokéves hűség elismerése. Érdemes tehát ellenőrizni, hogy melyik szintre kerültünk az új programban, és így milyen előnyökre tehetünk szert, a további részletek ide kattintva érhetők el.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BANKÁR MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Bankár Magazint a közösségi média oldalakon is!