Három évvel meghosszabbította 2017 januárjában indult stratégiai együttműködését a MediaMarkt és a Budapest Bank. Az együttműködés online áruhitel nyújtásával is hamarosan kiegészül.

Három évig újra a MediaMarkt partnere lett a  Budapest Bank

2017 elejétől a Budapest Bank lett a MediaMarkt áruházak áruvásárlási hiteleket biztosító pénzügyi partnere, a sikeres együttműködés után pedig idén a pénzintézet megnyerte a kereskedelmi lánc legutóbbi tenderét, így újabb három évig lesz a bank a MediaMarkt pénzügyi partnere 32 áruházban, ideértve a Tesco áruházban található árusítóhelyeket is.

A mostani megállapodással kibővült az együttműködés, sőt, a közeljövőben már az online áruhitelt is bevezeti a Budapest Bank a MediaMarkt ügyfelei számára.

Kedvezményes vásárlás hitelkártyával

Áruházi vásárláskor áruhitel és hitelkártya egyaránt igényelhető, utóbbi esetében pedig több kedvezményre is számíthat a vásárló, amelyek a már meglévő, Budapest Bank által kibocsátott Classic hitelkártyák esetében is járnak. A Budapest Bankos hitelkártyákkal a MediaMarkt áruházaiban továbbra is 10%-os vételárkedvezménnyel lehet vásárolni, valamint a Részletformáló nevű részletfizetési szolgáltatás akár 0%-os THM-mel is elérhető az akciós időszakok alatt. Ezenfelül a hitelkártyás vásárlások után a vételár 1%-át visszatéríti a bank az ügyfeleinek.

A Budapest Bank lakossági stratégiájában kiemelt szerepet játszanak a partneri együttműködések, és büszke vagyok rá, hogy immár negyedik éve kiemelt partnerünk egy olyan vezető vállalat, mint a MediaMarkt.

– mondta Tóth Viktor, üzleti vezérigazgató-helyettes.

Tóth Viktor, hozzátette: Miközben a piacon az elmúlt négy évben csökkent a kibocsátott hitelkártyák száma, addig a partneri együttműködéseknek is köszönhetően a Budapest Bank által kibocsátott hitelkártyák száma tovább növekedett. A Budapest Bank évek óta a hitelkártyapiac második legnagyobb szereplője, 2018 végére már meghaladta a 18%-ot a részesedése az újonnan kibocsátott hitelkártyák terén.

Biztonságát szavatoló szolgáltatások és vásárlói élmények

A MediaMarkt számára elsődleges fontossággal bír a kiemelkedő vásárlói élmény, a termékértékesítés mellett a vásárlók kényelmét és biztonságát szavatoló szolgáltatások fejlesztése és a digitalizáció. 

A Budapest Bankkal kötött megállapodásunk stratégiai jelentőséggel bír számunkra, hiszen együttműködésünkkel a vásárlóink széleskörű finanszírozási lehetőségek és személyre szabott megoldások segítségével juthatnak hozzá a vágyott termékhez, mind a fizikai, mind az online áruházainkban

– mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt cégvezetője az együttműködés meghosszabbítása kapcsán.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BANKÁR MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Bankár Magazint a közösségi média oldalakon is!