Tizenegyedik alkalommal érdemelte ki a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. a Superbrands díjat. A független szakértőkből álló zsűri emellett ugyancsak 11. alkalommal Business Superbrands díjjal is elismerte a lakás-takarékpénztár hatékonyságát és kiváló céges kapcsolatait is.

A legnépszerűbb hazai márkák között

A 2019-ben elért elismerés ismét bizonyította, hogy töretlen a Fundamenta sikere a legnépszerűbb hazai márkák versenyében, a szakmai zsűri továbbra is az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a piacvezető lakás-takarékpénztárt.

Növekedés, ügyfél-orientáció, hatékonyság és kockázattudatosság – ez az a négy stratégiai pillér, ami mindennapi működésünket áthatja. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél szélesebb körben váltsuk valóra az emberek lakásálmait: napjainkig több mint 1 millió embert segítettünk hozzá lakáscéljai eléréséhez.

– hangsúlyozta Tátrai Bernadett, a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. elnök-vezérigazgató a díj odaítélésekor.

Tátrai Bernadett, A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. elnök-vezérigazgatója | Fotó: Kocsis Ferenc Árpád – Bankarmagazin.hu

A 2018-as évet követően különösen nagy jelentőséggel bír az elismerés a cég számára, mivel a Superbrands díj elnyerése egyet jelent azzal, hogy a társaság a piaci környezet változása mellett is meg tudta őrizni a jó ügyfélkapcsolatokat és a hatékony, stabil működést, ami megalakulása óta jellemzi a céget.

A díjjal a szakmai zsűri elismerte a Fundamenta innovatív megoldásait és azok beépítését a társaság napi működésébe. A digitális megoldások, mint például a megújult eBanking felület az ügyfelek számára egyszerűsítik a tájékozódásukat és kényelmesebbé, valamint gyorsabbá teszik az ügyintézést is. 

A Superbrands díjról

A program ma már közel 90 országban működik. Az 1995-ben a brit Brand Council független szervezet által létrehozott díj kettős célt szolgál:

felhívni a figyelmet a kiemelkedő márkákra és követendő példát állítani a vállalkozások számára.

Magyarországon 2004-ben indult el a nemzetközi Superbrands program, és mára a fogyasztók számára is ismert védjegy. A díj odaítéléséről független Szakértői Bizottság dönt, a döntéshozók figyelembe veszik a brand piaci szereplését, a márka reputációját, etikai megítélését, ismertségét, transzparenciáját és innovatív megoldásait. 

A Business Superbrands díjról

A Business Superbrands díjjal az üzleti szektor, a „B2B-márkák” legjobbjait ismerik el. A díjat 2007 óta iparági szövetségek, szakmai szervezetek ajánlásai alapján az üzleti élet legkiválóbbjainak ítéli oda a független Szakértői Bizottság. A 2019-ben díjazott cégeket 4000 vállalat közül, előszűrést követően választotta ki a szakmai zsűri. 

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BANKÁR MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Bankár Magazint a közösségi média oldalakon is!