Első díjat nyert pénteken Berlinben a The Digital Communcation Awards „Competition” kategóriájában az UniCredit Bank. A „Korszakalkotók” kampányt egy case study film és a verseny döntőjén bemutatott személyes prezentáció alapján találta a legjobbnak a kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri. Magyar kampány első alkalommal nyert díjat ezen a szakmai versenyen.

Szeptember 28-án Berlinben tartották a The Digital Communication Awards döntőjét, ahol a shortlistes kampányok csapatai live pitch keretében mutatták be munkájukat a zsűrinek. Az Abstrct koncepcióján alapuló UniCredit-kampányt „Competition” kategóriában találták a legjobb megoldásnak.

Ebben a kategóriában az online felületek kreatív és innovatív használatát díjazták, valamint azt, hogy az adott aktivitás mennyire illeszkedett a márka stratégiájába és mennyiben építette azt.

A zsűri a stratégiai megközelítést, a kreatív ötletet, a megvalósítást és a kampány eredményességét egyaránt vizsgálta.

A Korszakalkotók a Bank 2017-ben indult brand awareness kampánya volt, amelyben 3-3 ígéretes tehetséget mutattak be, 3 kategóriában: ízvilág, vizuális művészet, zene. A 9 tehetségre a kampány microsite-ján lehetett szavazni. A 3-3 milliós fődíjat végül Magyarósi Éva animációs filmrendező, Villányi Dániel zongoraművész és Losonczi Bálint borász vehették át. Ők azóta már dolgoznak a kampányban meghatározott szakmai céljaik megvalósításán.

A díj kapcsán Marco Iannaccone, a bank általános vezérigazgató-helyettese elmondta:

A programot a jelöltek, a zsűri, valamint a bank munkatársainak és felsővezetőinek szoros együttműködése vitte sikerre. Az UniCredit ezzel a kampánnyal bizonyította, hogy nemcsak a pénzügyi tranzakciók világában van otthon, hanem a mecenatúra területén is, hiszen a kampány során olyan embereket mutattak be, akik inspirálnak, tanítanak, erőt adnak mindenkinek, aki céljai elérésért dolgozik.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

BANKÁR MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Bankár Magazint a közösségi média oldalakon is!