11 C
Budapest
- 2018. november 15.
Ma Albert, Lipót napja van.
 

MÉDIAAJÁNLAT

MINDENKINEK VAN EGY INSPIRÁLÓ TÖRTÉNETE…

Mutasson be pénzügyi terméket / szolgáltatást, IT megoldást, banküzemeltetési szolgáltatást vagy egy rendkívüli kolléga karrier útját!

Írunk önről, sőt meg is hirdetjük!

Ha olyan terméket vagy szolgáltatást szeretne a piacra bevezetni, ami valamilyen módon kapcsolódik a pénzügyekhez, befektetéshez és tőkepiachoz – figyelmébe ajánljuk TARGETÁLT és a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKK szolgáltatásunkat.

A cikkírás előnyei

  • LEAD GENERÁLÁS: A cikkben elhelyezett linkek az Ön weboldalára mutatnak, ahol az átkattintások egy részéből vásárló lesz.  
  • FACEBOOK PROMÓCIÓ: A cikk megjelenés árának egy részét vissza hirdetjük Facebookon. Pont az Ön cikkére. Így épp a megfelelő célcsoporthoz juttatjuk el a tartalmat.
  • LOW-COST MEGOLDÁS: A költségek töredékei annak, mintha egy országos vagy helyi lapban jelenne meg. (Ott meg kell fizetni azt is aki ugyan olvassa az újságot, de nem érdekli.)
  • KIEMELÉS: A promóció időtartama alatt a cikket kiemeljük a Bankár Magazin címoldalán, valamint a Bankár Magazin Facebook oldalán is.
  • BÜSZKE LEHET RÁ: A megjelent cikkre való hivatkozások az Ön honlapján is elhelyezhetők, pl. egy rólunk írták menüpont alatt – így még sokan elolvashatják.
  • ÖRÖKE A GOOGLE-BEN: A cikkeket a Google beindexeli, így több hivatkozás mutat majd az Ön honlapjára is.

Egy cikk nem cikk

Okos dolog cikket megjelentetni, de egy adott termék, szolgáltatás népszerűsítéséhez vagy egy kolléga személyes márkájának megalapozához ennél többre van szükség. Egy cikk általában kevés – nem mozgat meg túlzottan sok potenciális ügyfelet – ezért javasoljuk, hogy CIKKSOROZAT keretében legalább 3-5 cikk készüljön az adott témában. 

LEGFRISSEBB CIKKEK ÉS FOTÓZÁSOK

Skálázható megjelenés

Milyen nagyságrendű megjelenést szeretne cikkének?

A Bankár Magazin árai igazodnak az Ön igényeihez és költségvetéséhez. A megjelenés ára nem attól függ, hogy weboldalunknak mennyi látogatója van, hanem attól, hogy Ön mennyi látogató szeretne a cikkére: ennek függvényében küldünk rá forgalmat. 

  • SILVER és BRONZ csomagjainkat kisebb cégeknek, KKV-knak ajánljuk, kisebb megjelenési számmal a cég méretéhez igazodva.
  • GOLD és PLATINA csomagjainkat nagyobb cégeknek (bankoknak, befektetési cégeknek, multi cégeknek stb.) ajánljuk, mivel ezek nagyobb számú megjelenéseket tartalmaznak.
CIKK   CIKKSOROZAT
CSOMAGOK Cikkírás Megjelenés  Összesen 3 részes Árelőny 5 részes Árelőny
SILVER csomag
60000 megjelenés
65.000 Ft 80.000 Ft 145.000 Ft 435.000 Ft
369.750 Ft
15% 725.000 Ft
580.000 Ft
20%
GOLD csomag
120000 megjelenés
65.000 Ft 160.000 Ft 225.000 Ft 675.000 Ft
540.000 Ft
20% 1.125.000 Ft
843.750 Ft
25%
PLATINA csomag
240000 megjelenés
65.000 Ft 320.000 Ft 385.000 Ft 1.155.000 Ft
866.250 Ft
25% 1.925.000 Ft
1.347.500
30%
     
CIKK FOTÓZÁSSAL   CIKKSOROZAT FOTÓZÁSSAL
CSOMAGOK Cikkírás Megjelenés  Összesen 3 részes Árelőny 5 részes Árelőny
SILVER csomag
60000 megjelenés
85.000 Ft 80.000 Ft 165.000 Ft 495.000 Ft
420.750 Ft
15% 825.000 Ft
660.000 Ft
20%
GOLD csomag
120000 megjelenés
85.000 Ft 160.000 Ft 245.000 Ft 735.000 Ft
588.000 Ft
20% 1.125.000 Ft
918.750 Ft
25%
PLATINA csomag
240000 megjelenés
85.000 Ft 320.000 Ft 405.000 Ft 1.215.000 Ft
911.250 Ft
25% 2.025.000 Ft
1.417.500 Ft
30%
3 részes cikksorozat megjelenés: Bronz: 90 000 (AV), Silver: 180 000 (AV), Gold: 360 000 (AV), Platina: 720 000 (AV)
5 részes cikksorozat megjelenés: Bronz: 150 000 (AV), Silver: 300 000 (AV), Gold: 600 000 (AV) Platina: 1 200 000 (AV)
Az árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t

Miről érdemes cikket írni?

Az alábbiakban adunk néhány ötletet arra, hogy miről érdemes cikket írni.

Megoldások bankoknak és pénzintézeteknek

Alapvető PR támogatás biztosítóknak

  • Szezonális PR támogatás
    Adott hónapra /évszaka jellemző banki termékekről szóló PR cikkek írása + megjelentetése.
  • Tematikus PR támogatás
    Egy kiemelt témát érintő, vagy új termék bevezetését támogató PR cikk írása + megjelentetése. 
    Pl: Hitelek | Kölcsönök |  CSOK | Lakáshitek | Autóhitel | Befektetések | Biztosítás | Fintech | Egyéb banki termékek, stb.

Hogyan motiváljuk kollégáinkat?

A munkáltatók sokféle jutalmat adnak a legjobban teljesítő munkatársaknak. Mivel motiváljuk a munkatársainkat, ha már kaptak: céges telefont, céges autót, jutalom utazást, ruhapénzt, egészségbiztosítást? 

Jutalmazza meg a hónapban / negyedéven legjobban teljesítő vezetőit és beosztottjaikat egy róluk szóló cikkel és fotósorozattal.

Négy indok amiét jó választás a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ cikksorozat

  • WIN / WIN megoldás
    A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKKBEN megjelenik a cég és a kolléga is, így egyszerre építi mindkettő imázsát.
  • LEAD GENERÁLÁS
    A cikkben elhelyeztet LINKEK segítenek az olvasókat vásárlókká konvertálni.
  • FENNMARADÁS/ARCHIVÁLÁS
    A cikk elektronikus formában hosszú távon elérhető és könnyen hozzáférhető marad az interneten.
  • SIKER A BARÁTI KÖRBEN
    Általános tapasztalat, hogy a családtagok és a baráti kör lelkesen, kitörő örömmel fogadja az ilyen megjelenéseket.

Megtalálni a megfelelő jelöltet

Egyre nehezebben találnak megfelelő jelölteket a biztosító cégeknél meghirdetett pozíciókra. A Bankár Magazin különféle imázs cikkek megjelentetésével és személyes sikertörténetek bemutatásával segít a pénzügyi cégeknek a megfelelő munkaerő toborzásban. 

Megoldások pénzügyi tanácsadóknak, pénzügyi vállalkozóknak

A személyes márka kulcskérdés az értékesítésben

A pénzügyi és biztosítási tanácsadók személyes márkájának megalapozása, felépítése és fenntartása kulcskérdés a sikeres értékesítéshez.

A Bankár Magazin a pénzügyi területen dolgozók számára lehetőséget termet, hogy személyes márkájukat építésék.

Négy indok amiért jó választás a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ cikksorozat

  • KARAKTERÉPÍTÉS
    A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKK pozicionálja a kollégát a meglévő és a leendő ügyfelei körében. A további cikkek pedig ráerősítenek az alapokra.
  • LEAD GENERÁLÁS
    A cikkben elhelyezett LINKEK segítenek az olvasókat vásárlókká konvertálni.
  • FENNMARADÁS/ARCHIVÁLÁS
    A cikk elektronikus formában hosszú távon elérhető és könnyen hozzáférhető marad az interneten.
  • SIKER A BARÁTI KÖRBEN
    Általános tapasztalat, hogy a családtagok és a baráti kör lelkesen, kitörő örömmel fogadja az ilyen megjelenéseket.

Alapvető PR támogatás alkuszoknak, ügynököknek

  • Szezonális PR támogatás
    Adott hónapra /évszaka jellemző biztosítási termékekről szóló PR cikkek írása + megjelentetése.
    Pl: Nyár: utasbiztosítások | Ősz: KGFB | Tél: síbiztosítások, stb. 
  • Tematikus PR támogatás
    Egy kiemelt témát érintő, vagy új termék bevezetését támogató PR cikk írása + megjelentetése. 
    Pl: Életbiztosítás | Egészségbiztosítás | Nyugdíjbiztosítás | Otthonbiztosítás | Járműbiztosítás | Insurtech, stb. 

Megoldások Szakmai partnereknek

Termékek és szolgáltatások bemutatása

Mutassa be a pénzügyi piachoz lazán vagy szorosan kapcsolódó termékét, szolgáltatását egy okosan felépített PR cikk keretében.

A Bankár Magazin olvasói – a szakmai tartalmak mellett – szívesen olvasnak az alábbi témákról: autózás, utazás, ékszerek és órák, műtárgyak, biztonsági berendezések, fitness és wellness.   

Amennyiben ilyen céget képvisel, termékeikről és szolgáltatásaikról szívesen látunk különféle tartalmakat. 

Öt indok, amiért érdemes a Bankár Magazin weboldalán megjelenni

  • TEMATIKUS KOMMUNIKÁCIÓ
    Dinamikus szakmai portál, aminek feladata, hogy segítse a kommunikációt a pénzügyi szakma szereplői között.
  • SZEMÉLYES MÁRKA ÉPÍTÉS
    Segít kiemelkedni a szakmában: az egyéni személyes imázsát PR cikkek segítségével támasztjuk alá.
  • KOMPETENS TRATALMAK
    A hirdetések mellett széleskörű és mély szakmai tudással is rendelkezünk, így termékeiket – szolgáltatásait kellőképpen átgondolva tudjuk prezentálni, brandelni – a szakma számára.
  • KÖLTSÉGHATÉKONY MEGOLDÁSOK
    Okos és költséghatékony megoldásokat kínálunk, amivel üzenete biztosan célba ér.
  • RENDEZVÉNYEK
    Az online kommunikáció mellett workshopok, munkareggelik rendezését is vállaljuk.

ÉRTÉKESÍTÉS

A Bankár Magazin weboldalán történő megjelenéssel, valamint kampány együttműködési lehetőségekkel kapcsolatban kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen!

Elérhetőség:
Kocsis Ferenc Árpád
Tel: 06 30 250 2800
Email: hello @ bmag.hu
Vagy írj nekünk a Facebookon / Messengeren!